TERUG NAAR DE WINKEL
KLANT BELEVING
   klik met de muis op uw vraag en u ziet de antwoorden
Alle antwoorden op de meest gestelde vragen, kunt u vinden op deze pagina
 
VOORRAAD EN LEVERTIJD BESTELLEN TELEFONISCH BESTELLEN
  Wat is de levertijd
  Is het product op Voorraad
  Levering uit eigen distributiecentrum
  Onze controle van de producten
  Hulp tijdens bestellen
  Telefoon bestel-lijn
  Bevestiging van uw aankoop
  Bedenktermijn
  Annuleren is wettelijk verplicht
  Telefoon bestel-lijn
  Terugbel service als bestellen niet lukt
KASSABON BEVESTIGING ANNULEREN
  Kassa bon online printen
  Kassa bon of Factuur via email
  Kassa bon of Factuur via de post
  Kassa bon niet ontvangen
  Bevestiging van uw aankoop
  Minimum bestel / order bedrag
  Annuleren is wettelijk verplicht
  Bedenktermijn
  Medische en zorg producten
BETALEN VERZENDEN BEZORGEN
  Hoe kunt u betalen
  Betaling wordt bijgeschreven
  Betalen via internet met uw eigen bank
  Betalen via papieren overschrijving
  Betalen via ideal
  Betalen via paypal
  Betalen via creditcard
  Betalen via rembours
  Betalen via contant
  Betalen via accept giro
  Minimum bestel bedrag
  24 uur Verzend-Service
  Expresse & Spoed verzending
  Bestelling verzenden
  Bestelling is verzonden Bericht
  Track & Trace
  Portikosten
  Verzekering
  Verpakking bijdragen
  Bestelling is verzonden Bericht
  Bestelling is bezorgt Bericht
  Bezorgen op afspraak
  Bezorg Afspraak maken
  Bestelling bij Afhaalpunt in uw stad
  Bestelling is nog niet bezorgt
  Bestelling op ander adres bezorgen
  Track & Trace volgen
  Bestelling is onbezorgbaar
  Bestelling is door u geweigerd
  Bestelling is zoek geraakt
  Geen bezorging op speciale dagen
UW CONTROLE BIJ UITPAKKEN AFHALEN HELP BIJ INSTALLATIE
  Verpakking is beschadigd
  Verkeerde product in de doos
  Product werkt niet na uitpakken DOA
  Producten zien in showroom of winkel
  Product proberen of aankoop op proef
  Bestelling afhalen
  Help tijdens het installeren
  Product bij u thuis laten installeren
  Klanten service met echte vakmensen
  Technischedienst met 38 jaar ervaring
  Eigen werkplaats en hulp bij projecten
BEDENK TERMIJN RETOUR RESTITUTIE
  Aankoop verzegeling
  Voorwaarden bedenktermijn
  Bedenktermijn
  Medische en zorg producten
  Product proberen aankoop op proef
  Voorwaarden bij ruiling
  Aankoop verzegeling
  Medische en zorg producten
  RETOUR formulier
  Termijn restitutie aankoop bedrag
ACCU EN LADERS REPARATIE GARANTIE
  Accu of lader defect
  Accu REPARATIE
  Accu onderhoud en verzorging
  Service zonder zorgen
  Reparatie buiten de garantie periode
  REPARATIE formulier
  Onderhoud en verzorging
  Service zonder zorgen
  REPARATIE Termijn
  Service zonder zorgen
  Reparatie binnen de garantie periode
  GARANTIE formulier
  REPARATIE Termijn
CONTACT OPENINGSTIJDEN KLACHT OF OPMERKING
  Telefonisch bereikbaar
  Email bereikbaar
  Email reactie tijd
  Email contact
  Openingstijden van de internetwinkel
  Openingstijden van de klantenservice
  Klacht
  Opbouwende opmerking
BEHANDELING VAN VRAGEN AANKOOP ADVIES BEDRIJF & INSTELLING
  Omgang tijdens de communicatie   Aankoop advies bij de producten
  Bellen via UPC,HOME,ZIGGO,KPN
  Bellen via internet HOME, ZIGGO, KPN
  DECT telefoons het bereik
  Download de kleuren folder
  Zorg-winkel en Verpleeginstelling
  Thuiszorg service contract
  Demonstratie in uw eigen Zorginstelling
  Bedrijven - instellingen - Stichting - zzp
LEVERING BUITEN NEDERLAND UW ZEKERHEID ALGEMENE INFORMATIE
   Betalen vanuit Belgie
   Bezorging in Belgie
  Thuis Winkelen Keurmerk
  Veilig winkelen en Veilig betalen
  Beveiligde pagina bij email verzenden
  Beveiligde pagina tijdens betalen
  Onderneming met 35 jaar ervaring
  Waar staat uw klantnummer
  Annuleren
  Thuiskopie heffing
  StiBat heffing
  Keurings eisen apparatuur CE en EU
  Voorwaarden verhuur zorg producten
  Algemene bestel-leveringsvoorwaarden
  Afbeeldingen en illustraties bij product
  Zorgverzekering en bijdrage in de kosten
WIE ZIJN WIJ PRIVACY BELEID REACTIES VAN KLANTEN
  Bedrijfsgegevens
  Vestiging en correspondentie adres
  KvK nummer en BTW nummer
  Onderdeel van ewktelecom
  Uw prive gegevens
  Europese cookies bij de koffie hype
  Reacties in het gastenboek
SIMLOCK + PINCODE + PUKCODE BELLEN MET GSM BELLEN MET DRAADLOOS TELEFOON
  Geen SIMLOCK op GSM telefoons
  GSM SIM KAART PiN-Code kwijt
  GSM SIM KAART PUK-Code kwijt
  Handenvrij bellen met uw GSM telefoon
  Bereik van uw GSM telefoon
  Roaming van de GSM telefoon
  Slecht bereik,Ruis,Storing of Echo
  Geldigheid prepay telefoon-nummer
  Controle beltegoed bij KPN
  Controle beltegoed bij RABO
  Slecht bereik, Ruis, Storing of Echo
  Tikken op de lijn bij Ziggo, UPC en KPN
VOOR SENIOREN - DOOR SENIOREN

In 2006 is seniorentelefoon winkel gestart met de verkoop van hulpmiddelen gericht op de doelgroep van actieve zestig-plussers.
Vanaf eind 2006 kunnen wij via seniorentelefoonwinkel.nl , een breed en compleet assortiment Telefoon, Communicatie en Zorg hulpmiddelen aanbieden.
Al de aangeboden hulpmiddelen geven aan onze senioren extra comfort en blinken daarnaast veelal uit in bedieningsgemak en gebruiksvriendelijkheid.
Tijdens het samenstellen van het assortiment, maken wij uitsluitend gebruik van door ons streng geselecteerde fabrikanten.
Wij letten daarbij ook op de service en garantie afhandeling en of dit door de fabriek zelf wordt behandeld.
Voordat wij een nieuw hulpmiddel aan ons product assortiment gaan toevoegen, wordt elk hulpmiddel door een senioren test panel, zorgvuldig getest op gebruiksvriendelijkheid en bedieningsgemak maar ook wordt er gelet op comfort.
Om de hulpmiddelen voor onze senioren betaalbaar te houden, proberen wij een middenweg te kiezen van een goede prijs en ook een goede kwaliteit
Binnen Nederland zijn er nog weinig bedrijven die zich richten op de actieve zestig-plussers.
seniorentelefoonwinkel.nl heeft tot op dit moment en binnen Nederland het meest complete aanbod gericht op senioren Telefonie, Telecommunicatie en (thuis) Zorg hulpmiddelen.
Omdat wij de hulpmiddelen bij onze senioren thuis installeren, horen wij de wensen en behoefte uit de eerste hand. De vragen van senioren naar specifieke hulpmiddelen of maatwerk oplossingen, de opmerkingen en de tips gebruiken wij om ons assortiment daarop af te kunnen stemmen.
Of het nu gaat om Telefoons voor senioren of om Thuis Zorg hulpmiddelen voor senioren, wij kunnen en veelal direct uit voorraad aan u leveren.
Het bestellen via onze internetwinkel wordt en is altijd heel erg eenvoudig gehouden. U kunt de hulpmiddelen bestellen zonder ingewikkelde inlog of registratie systemen en veilig betalen via internet van uw eigen bank of een papieren overschrijving.
De grote letters, de grote duidelijke kleuren foto's, de eenvoudige keuze opties en de laag drempelig toegankelijkheid, is tijdens de ontwikkeling van onze internetwinkel voor senioren altijd het belangrijkste uitgangspunt.
Als bedrijf staan wij vanzelfsprekend altijd open voor opbouwende kritiek en voor de wensen vanuit onze specifieke doelgroep.
U bent als actieve zestig-plusser onze bron van informatie maar ook onze bron voor inspiratie.
Seniorentelefoonwinkel.nl wil u graag uitnodigen om via de email of onze Klanten Reactie pagina, uw wens of opmerking aan ons kenbaar te maken.
Terug naar boven
VEILIG KOPEN EN VEILIG BETALEN
Klik op het winkel keurmerk logo, voor de algemene voorwaarden
Onze algemene voorwaarden zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond
dit alles in het kader van de Coördinatie groep Zelfregulerings overleg (CZ) van de Sociaal Economische Raad (SER)
De algemene voorwaarden treden in werking op de door consumentenbond genoemde datum

Veilig kopen en veilig betalen met HTTPS van SYMANTEC
Als professionele winkel, voldoet EWK aan de allernieuwste eisen welke binnenkort in Europese regels zijn / worden vastgelegt.
Aan de goedkeuring en voor het gebruik van een beveiligings certificaat, wordt een bedrijf gecontroleerd en moet EWK aan strenge eisen voldoen.
Om alvast klaar te zijn voor de nieuwe regels, maken EWK gebruik van een beveiligde internet verbinden.
De beveiligde internet verbinding geeft u als consument, de volledige zekerheid dat al uw vertrouwelijke informatie zoals uw betaal gegevens,
niet kan worden afgeluisterd.
Beveiliging techniek op onze EWK, wordt bovendien ook toegepast bij internet bankieren van uw eigen bank.
Een beveiligde internet verbinding kunt u in Explorer en Firefox herkennen aan :
tijdens uw betaling staat er     HTTPS://
en het brouwser Hangslotje is Gesloten.

Zelf controleren of bedrijf veilig is
Nederlandse winkel keurmerk organisaties vergroten het vertrouwen bij de consument, door de aangesloten bedrijven te controleren en te certificeren.
Door het Nederlandse winkel keurmerk op de pagina is het voor u als consument direct zichtbaar, dat een bedrijf gecertificeerd is.
Bij een ontstane geschil, kunt u als consument de klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschillen commisie van het Nederlandse keurmerk.
De geschillen commissie van het Nederlandse keurmerk geeft een voor beide partijen, bindend advies.
Nederlandse keurmerk organisaties vragen een vergoeding voor het gebruik van hun certificaat en deze ligt tussen 200,00 tot 500,00 per jaar.
Deze jaarlijkse kosten worden door de ondernemer bij u als consument via de verkoopprijs, in rekening gebracht.
Zonder klanten, is er geen onderneming.
Elke goede ondernemer is afhankelijk van zijn klanten en zal er altijd voor zorgen dat zijn bedrijf voldoet aan alle wettelijke eisen zoals
inschrijving bij de kamer van koophandel en in bezit van een geldig BTW nummer.
Als consument kunt u zelf en heel eenvoudig via internet de gegevens van een bedrijf controleren.
Controle van ons winkel keurmerk
Een compleet overzicht van alle Nederlandse winkel keurmerk logos, kunt u vinden op de pagina van de consumentenbond
Klik voor de informatie bij de CONSUMENTENBOND
Controle van ons winkel keurmerk
Een compleet overzicht van alle Nederlandse winkel keurmerken, kunt u vinden op de pagina van het Keurmerk instituut.
Onze keurmerken zijn getoetst door het Keurmerk instituut en Consuwijzer
Klik voor de informatie bij Consuwijzer
Controle van ons winkel keurmerk Een compleet overzicht van de Nederlandse winkel keurmerken, kunt u vinden op de pagina van de SER.
Onze keurmerken zijn getoetst door de Sociiaal Econimische Raad
Klik voor de informatie bij de SER
 
Wij bieden onze klanten zekerheid
Voorwaarden in overleg consumentenbond
Keurmerk logo veilig thuis winkelen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen via uw eigen bank
Levering uit eigen magazijn
Installatie service bij zorg instelling
Vakkundige klantenservice
Snelle reactie via email (**)
** op werkdagen, niet tijdens de vakantieperiode  
Terug naar boven
OPENINGSTIJDEN INTERNETWINKEL
Maandag 08.00 - 24.00
Dinsdag 08.00 - 24.00
Woensdag 08.00 - 24.00
Donderdag 08.00 - 24.00
Vrijdag 08.00 - 24.00
Zaterdag 08.00 - 24.00
Zondag 08.00 - 24.00
EMAIL CONTACT
wegens verhuizing
emails bestelling worden na 25 september verwerkt
Wij vragen onze klanten om een beetje begrip en geduld en waarvoor onze dank
Via de Email, zijn wij 24 UUR PER DAG voor onze klanten bereikbaar
Voor Al uw vragen of verzoeken voor Hulp, bij uw Problemen, bij Garantie of Retour,
willen wij u vriendelijk vragen om eerst via de email contact met ons op te nemen.
Via de email gaan wij vervolgens uw vraag beantwoorden of uw probleem oplossen.
Komen wij er samen via de email niet uit, dan nemen Wij zelf Telefonisch contact met u op.
Uw vragen via email worden, doorgaans binnen een korte tijd, door ons beantwoordt.
NAAR EMAIL CONTACT
 
TELEFONISCH CONTACT
Overdag monteren en plaatsen wij onze telefoons
bij senioren thuis en in uw zorginstelling

Wij werken overdag en zijn op beperkte tijden telefonisch bereikbaar
Wij vragen om uw begrip
wegens verhuizing
emails bestelling worden na 25 september verwerkt
Wij vragen onze klanten om een beetje begrip en geduld en waarvoor onze dank
Maandag tussen 08.30 - 09.00 uur
Dinsdag tussen 08.30 - 09.00 uur
Woensdag tussen 08.30 - 09.00 uur
Donderdag tussen 08.30 - 09.00 uur
Vrijdag tussen 08.30 - 09.00 uur
Zaterdag   vrijedag  
Zondag   rustdag  
als wij in gesprek zijn met een klant op telefoon lijn 1
kunnen wij telefoon lijn 2 niet beantwoorden
Tot onze spijt krijgt u dan de antwoorder of in gesprek toon
antwoorder zegt 3x ons email adres
071 - 711 02 53
Wij ontvangen gemiddeld maar 3x telefoontjes per week en om onze verkoop prijzen laag te houden,
voor slechts 3x telefoontjes per week maken wij geen gebruik meer van een call center
Al uw vragen worden op werkdagen via email door onze afdeling klantbeleving beantwoordt
Komen wij er samen via de email niet uit, dan nemen Wij zelf Telefonisch contact met u op.
Terug naar boven
 
 INSTALLATIE SERVICE ZORGINSTELLINGEN
Wij komen naar u toe
Tegen een vergoeding + voorrijkosten      (* zie note)
en als installeren echt niet lukt
dan komen onze monteurs, met meer dan 38 jaar KPN ervaring,
de telefoon vakkundig installeren in uw zorginstelling
(*) alleen bij zorg instelling met omruil service contract is het gratis
 
 BEDRIJFSGEGEVENS
Het distributiecentrum is in een andere woonplaats gevestigd.
Ons kantoor in Alphen, heeft Geen showroom.
Er zijn in Alphen ook Geen producten aanwezig.
Zonder vooraf aangekondigd bezoek of afspraak, kunnen wij u niet helpen
Retour Zendingen VOORAF aanmelden
via dit retour formulier
 
Volledige Bedrijf en adres gegevens
kunt u vinden onder deze groene knop
Wie zijn wij
Terug naar boven
 
PRIVACY BESCHERMING
Uw gegevens delen we alleen met andere partijen als dit echt nodig is voor het afronden van onze dienstverlening. Het gaat dan om de volgende partijen: bezorgpartners, leveranciers en/of reparateurs, onze betaalpartners of IT-dienstverleners. De partijen die van ons toegang krijgen tot je gegevens, mogen deze alleen gebruiken om een dienst te leveren namens ons. Behalve als de partners zelf verantwoordelijk zijn voor het verkrijgen en het beschermen van uw gegevens. Van de Belastingdienst moeten we onze administratie met uw factuur- met betaal- en bestelgegevens 7 jaren bewaren. Echter, dit proberen we zoveel mogelijk anoniem te doen met uw klantnummer + merknaam + serienummer
welke gegevens willen wij van u weten en met wie delen wij uw gegevens en waarom
dit hele verhaal moeten we van de overheid de "juridische gronden" of "gerechtvaardigd belang" noemen
omdat u vandaag de computer heeft aangezet en u op internet mag rondkijken om een product te mogen kopen
tijdens uw bestelling
tijdens het bezorgen
uw retour zending
uw reparatie
uw contact met onze klantbeleving
uw bezoek aan onze website
 
Inloggen u hoeft NOOIT in te loggen u koopt bij ons als GAST
Voorletters is niet verplicht maar het staat wel netjes op het bezorg etiket
Achternaam is niet verplicht maar het jijen of jouwen doen wij niet en zonder een naam, dan is het bezorgen erg lastig
Adres + woonplaats Onze bezorger is geen helderziende en zonder adres en postcode gegevens, dan komt uw bestelling nooit bij u aan
Telefoonnummer is niet verplicht maar wel handig als er echt iets helemaal mis gaat en wij snel moeten handelen
Betaal informatie Betalen dan maken wij gebruik van een beveiligde HTTPS:// betaalomgeving. Wanneer u met iDeal of overboeking betaalt, worden uw gegevens in onze administratie opgeslagen om vervolgens uw betaling aan uw bestelling te kunnen koppelen. Bankrekeningnummer hebben we ook nodig wanneer u centjes terug wil ontvangen.
Uw email adres U ontvang een BEVESTIGING van uw bestelling en een KASSABON met daarin de producten welke u heeft gekocht.
Email wordt ook gebruikt voor reacties van en naar de klantbeleving of voor antwoorden op al uw vragen.
Klantbeleving Uw email wordt ook gebruikt voor reacties van en naar onze klantbeleving en voor antwoorden op al uw vragen.
Nieuwsbrieven wij versturen geen nieuwsbrieven, ongevraagde of reklame email is de grootste ergernis bij consumenten
Aanbiedingen na uw aankoop dan hoort u nooit meer van ons, tot u weer een nieuwe aankoop bij ons doet
Fraude + ip Soms moeten we klantgegevens gebruiken om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. Bij fraude
en om te controleren of u bent wie u zegt dat u bent. In uitzonderlijke gevallen of ernstig verdachte situaties dan moeten we uw gegevens delen met/aan overheidsdiensten. Daar houden wij niet van en ons dringend verzoek, hou het netjes.
Garantie afhandeling
gedurende 24 maanden en alleen voor de garantie afhandeling
van uw aankoop bewaren wij de hiernaast getoonde gegevens
Wij noteren altijd het serienummer van elk product
Bij garantie aanvraag, dan controleren wij altijd deze gegevens
deze gegevens worden indien mogelijk anoniem opgeslagen
zoals op het voorbeeld rechts, is te zien
uw klantnummer 1876543
product serienummer ABCDX - 098765
merknaam FYS
product type nummer 5100
aankoop datum 01 - 01 - 2005
Grote bedrijven op internet die volgen u en zijn op jacht naar uw persoonsgegevens
Wij willen uw persoonlijke gegevens niet bewaren, wat moeten wij er mee?
De meeste gegevens worden na de bedenktijd en uiterlijk na 6 maanden weg gegooid in

Heeft u nog vragen of heeft u klachten over uw gegevens en de bescherming van uw privacy?
Dan kan u schriftelijk middels een brief sturen naar onderstaande adres
Ewk
Postbus 753
2400 AT
Alphen a/d Rijn
Nederland
 
Bescherm uw privacy met deze zoekmachines
Bescherm uw privacy stop dan met berichten op  

Disclaimer en Copyright :
Alle tekst informatie en foto's vallen onder het Copyright van deze pagina en mogen zonder toestemming of medeweten niet worden overgenomen of gekopieerd.
Bron vermeldingen of links geplaatst op andere paginas, zijn alleen toegestaan na goedkeuring en/of schriftelijke toestemming van onze webmaster.
 
© Copyright DW&Co Webdesign 2006 - Door uw gebruik van de internetwinkel, betekent dat u onze Algemene- en bestelvoorwaarden accepteert